מהי השתלת טיפול שיניים?

שתפו את המאמר

מהי השתלת טיפול שיניים?

השתלת שיניים היא טיפול פופולרי ויעיל לשיניים חסרות. הם כוללים הנחת בורג טיטניום קטן לתוך עצם הלסת, המשמש כשורש השן החלופית. לאחר מכן מותקן לבורג כתר בהתאמה אישית שנראה ומתפקד כמו שן טבעית.

שתלים דנטליים מציעים יתרונות רבים על פני אפשרויות החלפת שיניים אחרות. בראש ובראשונה, הם נותנים מענה לטווח ארוך לשיניים חסרות. שלא כמו תותבות, שיכולות להחליק ולהחליק בפה, שתלים דנטליים מעוגנים היטב במקומם ומספקים משטח לעיסה יציב. זה אומר שאפשר לאכול, לדבר ולחייך בביטחון לאחר קבלת שתלים דנטליים.

כיצד מיישמים טיפול שתלים?

טיפול השתלת שיניים הוא דרך נפוצה ויעילה להחליף שיניים חסרות. הטיפול כולל הנחת בורג טיטניום קטן לתוך עצם הלסת, המשמש כשורש השן החלופית. לאחר מכן מותקן לבורג כתר בהתאמה אישית שנראה ומתפקד כמו שן טבעית.

השלב הראשון בתהליך טיפול השתלת שיניים הוא התייעצות עם רופא שיניים מוסמך ומנוסה. במהלך הייעוץ, רופא השיניים יעריך את בריאות הפה שלך ויקבע אם שתלים דנטליים הם אפשרות הטיפול המתאימה לך. אם השתלת שיניים נחשבת מתאימה, רופא השיניים יפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית.

לאחר שתכנית הטיפול מונחת, השלב הבא הוא הכנת עצם הלסת להנחת השתלים הדנטליים. זה עשוי להיות כרוך בהליך כירורגי קל ליצירת פתח קטן בעצם הלסת. אז בורג הטיטניום מוכנס בזהירות לתוך הפתח ומאובטח למקומו.

אבחון פה ורדיולוגיה

לאחר הנחת הבורג, עצם הלסת תצטרך זמן להחלים ולהשתלב עם השתל. תהליך זה, המכונה אוסאואינטגרציה, נמשך בדרך כלל מספר שבועות עד חודשים. לאחר שהשתל השתלב במלואו עם עצם הלסת, רופא השיניים יכול להתחיל בתהליך של התאמת הכתר המותאם אישית.

הכתר נועד להתאים לצורה, גודל וצבע השיניים הטבעיות שלך. הוא מחובר בקפידה לבורג הטיטניום, ויוצר שן חלופית חלקה וטבעי למראה. כל התהליך של טיפול השתלת שיניים יכול להימשך מספר חודשים, אך התוצאה הסופית היא יציבה.

עוד על: מהו דימום חניכיים?

מהו תהליך טיפול שיניים לאחר ההשתלה?

תהליך טיפול השתלת שיניים מסתיים בדרך כלל במספר שלבים, כאשר כל שלב לוקח פרק זמן מסוים. לאחר סיום הטיפול והנחת הכתר המותאם, מתחיל תהליך שלאחר הטיפול.

מיד לאחר הנחת הכתר, עלולים לחוות אי נוחות קלה ונפיחות. זה נורמלי וניתן להתמודד עם תרופות נגד כאבים ללא מרשם. רופא השיניים שלך יספק הנחיות ספציפיות כיצד לטפל בשתל ולנהל כל אי נוחות.

במהלך השבועות הראשונים לאחר הנחת הכתר, חשוב להקפיד על דיאטת מזון רך ולהימנע מלעיסת השתל. זה יאפשר לשתל להשתלב באופן מלא עם עצם הלסת ולהבטיח את הצלחתו לאורך זמן. רופא השיניים שלך יספק הנחיות ספציפיות כיצד לטפל בשתל במהלך תקופת ההחלמה הראשונית הזו.

לאחר תקופת ההחלמה הראשונית, תוכל לחזור לתזונה הרגילה ולשגרת היגיינת הפה. חשוב לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי באופן קבוע כדי לשמור על בריאות השתל והשיניים שמסביב. רופא השיניים שלך ימליץ גם על בדיקות סדירות כדי לעקוב אחר תקינות השתל ולהבטיח את הצלחתו לאורך זמן.

בסך הכל, התהליך שלאחר הטיפול עבור השתלת שיניים הוא פשוט יחסית. עם טיפול ותחזוקה נאותים, השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד לכל החיים ולספק תחליף יציב וטבעי למראה שיניים חסרות.

טיפולי שיניים בטורקיה

מהו תהליך טיפול שיניים לאחר ההשתלה?

טיפול השתלת שיניים הוא דרך נפוצה ויעילה להחליף שיניים חסרות. הטיפול כולל הנחת בורג טיטניום קטן לתוך עצם הלסת, המשמש כשורש השן החלופית. לאחר מכן מותקן לבורג כתר בהתאמה אישית שנראה ומתפקד כמו שן טבעית.

טיפול השתלת שיניים מתאים בדרך כלל לרוב המבוגרים שיש להם שן אחת או יותר חסרה. על מנת להיות מועמד להשתלת שיניים, עליך להיות בעל בריאות פה כללית טובה וצפיפות עצם מספקת בלסת. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם השתלת שיניים מתאימה לך היא להתייעץ עם רופא שיניים מוסמך ומנוסה.

במהלך הייעוץ, רופא השיניים יעריך את בריאות הפה שלך ויקבע אם שתלים דנטליים הם אפשרות טיפול ריאלית. אם אתה נחשב מועמד טוב להשתלת שיניים, רופא השיניים יבנה תוכנית טיפול מותאמת אישית. תוכנית זו תיקח בחשבון גורמים כמו מספר השיניים החסרות, מיקום השיניים החסרות והבריאות הכללית של עצם הלסת שלך.

במקרים מסוימים, ייתכן שלמטופלים אין מספיק צפיפות עצם בלסת כדי לתמוך בשתלים דנטליים.

עברו לדף: טיפול שיניים בטורקיה.

מוכנים לטיפול שיניים בטורקיה?

מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם.