השתלת תותבות עליונות

שתפו את המאמר

השתלת תותבות עליונות

מהי השתלת תותבות עליונות? תותבת הנתמכת בשתל היא סוג של תותבת שיניים, כגון כתר, גשר או תותבת, הנתמכת על ידי שתל דנטלי אחד או יותר. תותבת הנתמכת בשתל משמשת להחלפת שן חסרה אחת או יותר. לתותבות הנתמכות בשתל מספר יתרונות על פני תותבות מסורתיות, כולל יציבות מוגברת ושיפור יכולת הלעיסה והדיבור.

הם יכולים גם לעזור לשמר את שלמות עצם הלסת, מה שיכול למנוע אובדן עצם ולעזור לשמור על חיוך בעל מראה טבעי.

טיפולי שיניים בטורקיה

למי מוחלים תותבות שתלים?

ניתן ליישם שיניים תותבות הנתמכות בשתל לכל מי שאיבד שן אחת או יותר ומחפש דרך להחליף אותן. ניתן להשתמש בתותבות הנתמכות בשתל כדי להחליף שן בודדת, שיניים מרובות או קשת שיניים שלמה.

עם זאת, לא כולם מועמדים טובים לתותבות הנתמכות בשתל. כדי להיות מועמד טוב לסוג זה של תותבת, האדם חייב להיות בעל עצם לסת בריאה מספיק כדי לתמוך בשתלים. אם עצם הלסת התדרדרה יותר מדי, ייתכן שהאדם לא יוכל לקבל תותבת הנתמכת בשתל.

במקרים כאלה, ייתכן שהאדם יצטרך לעבור הליך השתלת עצם כדי ליצור את עצם הלסת לפני ביצוע תותב הנתמך בשתל.

עוד על: מילוי אמלגם לשיניים

מהם היתרונות של תותבות שתלים?

לתותבות הנתמכות בשתל יש יתרונות רבים על פני תותבות קונבנציונליות. כמה מהיתרונות העיקריים של שיניים תותבות הנתמכות בשתל הם:

  • תותבות הנתמכות בשתל יציבות יותר מתותבות נשלפות, כלומר יש סיכוי נמוך יותר להחליק או לזוז בפה. זה יכול להקל על המטופל לאכול ולדבר כרגיל.
  • שיניים תותבות הנתמכות בשתל יכולות לסייע בשמירה על שלמות עצם הלסת, מה שיכול למנוע אובדן עצם ולעזור לשמור על חיוך בעל מראה טבעי.
  • תותבות שתלים עמידות ועמידות יותר מתותבות נשלפות. המשמעות היא שהם יכולים להציע פתרון קבוע יותר לשיניים חסרות.

באופן כללי, שיניים תותבות הנתמכות בשתל יכולות להיות אופציה טובה עבור אנשים המחפשים דרך נוחה ויציבה יותר להחליף שיניים חסרות.

עוד על: השתלת שיניים.

תותבות על פני השתלה איך התהליך הבא?

לאחר הנחת התותבת הנתמכת בשתל, המטופל יצטרך לאפשר לשתלים להחלים ולהשתלב עם עצם הלסת. תהליך זה אורך בדרך כלל 3 חודשים בממוצע.

במהלך תקופה זו, המטופל יצטרך לעקוב אחר ההנחיות שנתן רופא השיניים כדי להבטיח שהשתלים ירפאו כראוי. זה עשוי לכלול הימנעות ממזונות ופעילויות מסוימים ותרגול היגיינת פה טובה.

לאחר שילוב השתלים במלואו עם עצם הלסת, רופא השיניים יצמיד לשתל תמיכה שתחזיק את השן החלופית במקומה. לאחר מכן תוצמד השן התותבת, שיכולה להיות כתר, גשר או תותבת.

לאחר הנחת התותבת הנתמכת בשתל והרכבת התותבת, המטופל יצטרך להמשיך לשמור על היגיינת הפה ולעבור בדיקות סדירות אצל רופא השיניים כדי לוודא שהשתלים בריאים. זה יעזור להבטיח שהתותבת הנתמכת בשתל תימשך שנים רבות.

יש לכם בעיות בשיניים מלאו את הטופס לטיפול שיניים בטורקיה.

מוכנים לטיפול שיניים בטורקיה?

מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם.