השתלת שיניים ביום אחד

שתפו את המאמר

השתלת שיניים ביום אחד

מהי השתלת שיניים ביום אחד? שיטת השתלה מהירה וקבועה, המכונה גם "שיניים ביום אחד" או "שיניים באותו יום", יכולה להיטען לעצם הלסת תוך יום אחד. שיטה זו היא הליך בו שמים שתל דנטלי בעצם הלסת ומצמידים לשתל שן חלופית זמנית באותו היום.

כיצד מיישמים מהיר וקבוע?

תהליך השתלת שיניים ביום אחד כולל בדרך כלל את השלבים הבאים. אלה

  • רופא השיניים יעריך את פיו של המטופל כדי לקבוע את המספר והמיקום של השתלים שיידרשו.
  • רופא השיניים קהה את האזור סביב השן או השיניים שיקבלו את השתלים, כדי להבטיח שהמטופל מרגיש בנוח במהלך ההליך.
  • רופא השיניים יעשה חתך קטן ברקמת החניכיים ויכניס בזהירות את השתלים לעצם הלסת.
  • רופא השיניים יצמיד לשתלים שן חלופית זמנית. שן זו תעוצב כך שתראה ותתפקד כמו שן טבעית, אך היא תהיה זמנית ותצטרך להחליף אותה בשן קבועה לאחר שהשתלים יחלימו במלואם.
  • המטופל יקבל הנחיות כיצד לטפל בשן הזמנית ובשתלים, ויקבע ביקורי מעקב אצל רופא השיניים למעקב אחר תהליך ההחלמה.

 

מהו דימום חניכיים

 

השתלת שיניים ביום אחד יכולה להיות אופציה טובה עבור אנשים שמחפשים פתרון מיידי יותר לשיניים חסרות. עם זאת, חשוב לציין שלא כולם מועמדים טובים להליך מסוג זה. עדיף להתייעץ עם רופא שיניים כדי לקבוע אם אפשרות זו מתאימה לך.

עוד על: טיפולי שיניים באיסטנבול.

למי מתאים מהיר וקבוע?

השתלת שיניים מהירה וקבועה ביום אחד ניתנת לרוב למימוש של כל מי שאיבד שן אחת או יותר ומחפש דרך להחליפן. הליך מסוג זה יכול לשמש להחלפת שן בודדת, שיניים מרובות או קשת שיניים שלמה.

עם זאת, לא כולם מועמדים טובים להשתלות מהירים וקבועים ביום אחד. כדי להיות מועמד טוב להליך מסוג זה, אדם חייב להיות בעל מספיק עצמות לסת בריאות כדי לתמוך בשתלים. אם עצם הלסת התדרדרה יותר מדי, ייתכן שהאדם לא יוכל לקבל שיניים מהירות וקבועות ביום אחד.

בנוסף, השתלת שיניים מהירה וקבועה של יום אחד אינה מומלצת לאנשים שאינם מועמדים טובים להשתלת שיניים, כגון אלה עם מצבים רפואיים מסוימים או כאלה עם מערכת חיסון פגומה. חשוב לכל מי ששוקל לצום ליום אחד להשתלת שיניים קבועה להתייעץ עם רופא שיניים כדי לקבוע אם אפשרות זו מתאימה לו.

מהם היתרונות?

להשתלת שיניים מהירה וקבועה ביום אחד יש מספר יתרונות על פני השתלות שיניים מסורתיות. כמה מהיתרונות העיקריים של הליך מסוג זה כוללים את הדברים הבאים;

השתלת שיניים מהירה וקבועה ביום אחד נותנת מענה מיידי יותר לשיניים חסרות, שכן השן החלופית הזמנית מחוברת לשתלים באותו היום. השתלת שיניים מהירה וקבועה ביום אחד יכולה להיות אופציה טובה עבור אנשים שמחפשים דרך נוחה יותר ופולשנית יותר להחלפת שיניים חסרות.

שיניים שתל מהירות וקבועות ביום אחד יכולות לשמש להחלפת שן בודדת, שיניים מרובות או קשת שיניים שלמה, כך שזו יכולה להיות אופציה טובה עבור אנשים עם דרגות שונות של אובדן שיניים.

השתלת שיניים מהירה וקבועה ביום אחד יכולה לסייע בשמירה על שלמות עצם הלסת, מה שיכול למנוע אובדן עצם ולעזור לשמור על חיוך במראה טבעי.
בסך הכל, השתלת שיניים מהירה וקבועה ביום אחד יכולה להיות אופציה טובה עבור אנשים שמחפשים דרך מיידית ופולשנית יותר להחלפת שיניים חסרות.

מהו התהליך שלאחר הטיפול??

תהליך שלאחר הטיפול להשתלת שיניים מהירות וקבועות ביום אחד דומה להשתלת שיניים קונבנציונלית. לאחר התקנת השתלים וההתאמת השן החלופית הזמנית, המטופל יצטרך לאפשר לשתלים להחלים ולהשתלב עם עצם הלסת. תהליך זה אורך בדרך כלל מספר שבועות או חודשים.

 

מהי השתלת טיפול שיניים

 

במהלך תקופה זו, המטופל יצטרך לעקוב אחר ההנחיות שנתן רופא השיניים כדי להבטיח שהשתלים ירפאו כראוי. זה עשוי לכלול הימנעות ממזונות ופעילויות מסוימים ותרגול היגיינת פה טובה.

לאחר שילוב השתלים במלואו עם עצם הלסת, רופא השיניים יצמיד לשתל תותבת קבועה. שן זו תעוצב כך שתראה ותתפקד כמו שן טבעית ותהיה עמידה ועמידה יותר משן חלופית זמנית.

לאחר השלמת השתלים המהירים והקבועים ביום אחד והתאמת השן החלופית, המטופל יצטרך להמשיך לשמור על היגיינת הפה ולגשת לבדיקות קבועות אצל רופא השיניים כדי לוודא שהשתלים פועלים כראוי. זה יעזור להבטיח שהתותבת הנתמכת בשתל תימשך שנים רבות.

עברו לדף הבית: טיפולי שיניים בטורקיה

מוכנים לטיפול שיניים בטורקיה?

מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם.